שגיא לירן פגש את ניקול ראידמן אמש (שלישי) בקניון עופר רמת אביב כשהשיקה את המותג החדש שלה, NO1BETTER, וגם חגגה את יום הולדתה ה-39, או כמו שהיא מכנה את זה "בלונים במקום גיל". התוצאה: ראיון ריחני במיוחד, שכולל בשמים יוניסקס, קרמים, נרות – וגם אזהרה קלה למתחרות.
מזל טוב על ההשקה – וגם על יום ההולדת!
"תודה רבה! כן, היום אני חוגגת… אני כבר לא סופרת מספרים, רק מחלקת בלונים".
אז מה בעצם – no1better?
הקהל בארץ שומע על המותג לראשונה. תסבירי לנו בשתי מילים מה עומד מאחוריו.
"בשתי מילים? חיים יפים. ביותר מילים: עבדתי על זה שש שנים כדי ליצור מותג לייף-סטייל בינלאומי שמחבר ארבע קטגוריות – בשמים יוניסקס, טיפוח לעור, אקססוריז לבית ואופנת קז׳ואל שאני עיצבתי. הכול יוקרתי, אבל במחיר שמאפשר להתפנק בלי למכור כליה".
אם את מכוונת לחו״ל, למה להתחיל פה?
"כי אני ישראלית גאה. הפיתוח נעשה כאן, וה-DNA שלנו הוא חוצפה חיובית. אחר-כך אנחנו ממריאים לפריז, דובאי וטוקיו – אבל הבית הוא תל-אביב".
התחרות בשוק הטיפוח לא מרתיעה אותך?
"הפוך – אני פורחת בתחרות. אם יש “no1better”, אז ברור שאני נכנסת".
שמעתי שמצטרפת גם מרפאת אסתטיקה?
"נכון, בהרצליה. רופאים מאיטליה וקוריאה יעבדו יחד עם צוות ישראלי. אם אני מציגה מוצר – אני גם עומדת מאחוריו בביקורת המקצועית".
מילה אחרונה לצופים?
"כן: טיפוח זה לא מותרות, זו השקעה במצב הרוח. כשאתם מריחים טוב ומרגישים טוב – העולם מריח את זה בחזרה".





