מדוע ויתר טל מורד על קמפיין הענק?

פרסום ראשון: הכוכב הצעיר נפרד מהקמפיין הגדול בהשתתפותו, אחרי חודשים ספורים בלבד. הסיבה? מפתיעה

טל מורד. צילום: אור דנון

טל מורד (24) הוא אחד הכוכבים המצליחים בישראל בשנים האחרונות. מורד, שרק לאחרונה החל להשתתף בהצגה ב"הבימה", כיכב בתכניות ריאליטי, צבר קהל עוקבים נאמן ברשתות החברתיות ומוביל בדרך קבע קמפיינים גדולים.

לכן אף אחד לא הופתע שמורד הצטרף לנבחרת השגרירים של "סמסונג", קמפיין שנחשב במשך שנים לאחד הקמפיינים הנחשקים והרווחיים בתעשייה, אליו נבחרים לרוב אלו המוגדרים כאיי-ליסטים. לקיחת חלק בנבחרת השגרירים המדוברת יכולה להגיע על פי הערכות של גורמים בתעשייה לשכר של מאות אלפי שקלים בשנה.

בימים אלו עולה קמפיין חדש של החברה בו מככב מורד, אלא של"For Real" נודע כי טל עצמו אינו חלק מהנבחרת של "סמסונג" יותר וכי החליט לעזוב את הנבחרת אחרי חודשים ספורים בלבד. הסיבה? מורד לא הצליח להסתדר עם המכשיר הנייד בו נדרש להשתמש במסגרת תפקידו כשגריר.

טל מורד, צילום: עדי שנפיק

מסמסונג נמסר:
"שמחנו לשתף פעולה עם טל בקמפיין השקת סדרת Galaxy S25 ומודים לו על המקצועיות והיצירתיות שהניבו שיתוף פעולה פורה".

מטעמו של טל מורד בחרו שלא להגיב לידיעה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו