במהלך סוף השבוע התקיים בפאלם ספרינגס פסטיבל המוזיקה והאמנות קואצ'לה, שמושך אליו בכל שנה את שמות החמים בעולם ובשנים האחרונות הפך לתעשייה שלמה סביבו.
View this post on Instagram
נתחיל איך לא עם ליידי גאגא, שכבשה את הפסטיבל עם מופע בלתי נשכח של כמעט שעתיים שכלל לא פחות מחמישה חלקים וכמובן את הלהיטים הגדולים שלה. הלוקים, כמצופה מגאגא, היו מרשימים במיוחד: מרפרנס לחליפת הרובוט של מוגלר מהקליפ של פפראצי, במה שעוצבה כתיאטרון גותי, רפרנס לתצוגה של אלכסנדר מקווין מ-2003, רפרנס לאאוטפיט שלה ב"Bad Romence" וכמובן שמלה לבנה של דילארה.
הבאה שגנבה את ההצגה הייתה צ'ארלי XCX, שגם נתנה הופעה מחשמלת והזמינה את בילי אייליש, לורד וטרוי סיוון לבצע את הלהיטים המשותפים איתה ועשו חגגו עם הקהל ועשו פאן על הבמה.
בעוד שהופעות התקיימו על הבמה, קנדל ג’נר והיילי ביבר גנבו את ההצגה בדשא. הן קידמו את המותגים שלהן, "818" ו-"Rhode", במתחם מדברי מעוצב שכלל מתנות חינם, פינות חריטה בלייזר, צילומים בתא צילום ובקבוקונים ממותגים. זה כל מה שצריך כדי ליצור רגע שמתחנן להעלות לסטורי ולפרסם את המותגים שלהן.
אז מה הקסם? גם בהופעות המוצלחות וגם במהלכי השיווק. סיפור שיווק לדור ה-Z כבר לא מדבר רק במסרים, הוא מדבר דרך אווירה, דרך נראות ודרך תחושה של “אני רוצה להיות שם”. זו זירה שבה מוזיקה, אופנה ושיווק מתמזגים לחוויה אחת כוללת. ופלטפורמה למותגים ולסלבס ליצור חוויות ״בלתי נשכחות״ ובעיקר ניתנות לשיתוף. מגמת ה"Real Life"' בה הדגש הוא על ליצור כמה שיותר נקודות מפגש עם הקהל שלך מעבר לאון-ליין וקואצ’לה הפך למגרש המשחקים המושלם למותגים ולסלבס שיודעים לא רק לפרסם, אלא לבנות פלטפורמה למציאות אסתטית מתמשכת וחוויה שאתה פשוט חייב לתעד.