לקראת האלווין, בואו נדבר על תיאוריה מאוד מעניינת שקשורה למיתוג אומנים ויכולה לגלות לנו מי הולכים להיות הכוכבים הכי גדולים של התקופה.
התיאוריה הזו, שנחשפה כטרנד בטיקטוק וחוזרת כל האלווין מדברת על הקשר בין היכולת של אנשים להתחפש לדמות מסוימת לבין מעמד חברתי או פרסום.
לפי הגישה, אם אנשים יכולים להתחפש אליך - עם סממנים ברורים כמו סגנון לבוש ייחודי, תסרוקת, איפור או אפילו גינונים ומשפטים מזוהים - זה סימן לכך שהפכת לאייקון זכיר ורלוונטי.
קל להתחפש לבילי אייליש, איימי ויינהאוס או קים קרדשיאן
בטיקטוק הדיון הזה זה קיבל חיים משלו כשהמשתמשים התחילו לשתף תחפושות של ידוענים, כוכבי רשת, ואייקונים של תרבות הפופ. תחשבו רגע כמה קל להתחפש לבילי אייליש, איימי ויינהאוס או קים קרדשיאן.
אפשר לראות שדור ה-Z מתחפש לא רק לנסיכות וערפדים כדי לעשות תמונות יפות אלא גם חושבים איזה תוכן אפשר ליצור עם התחפושת, מה הדמות אמרה או עשתה. מעניין לראות את האבולוציה הזאת משתנה בזכות הרשתות החברתיות.
ולאילו סלבס הולכים להתחפש הכי הרבה השנה?
השנה התחזיות מהמרות על סברינה קרפנטר כתחפושת הכי פופולארית. הזמרת שהתפוצצה בענק אוחזת בפוני אייקוני וסטייל בובתי שיצר לה אתסטיקה מזוהה.
גם טייט מקריי, כוכבת פופ נוספת שבעלייה, מזוהה עם אסתטיקת ספורט עם חולצות ג׳רזי ומיקרופון מדונה. עוד תחפושת שחזרה השנה היא של הזמר האוסטרלי יהודי טרוי סיוון, עם לוק אייקוני של בלונד מחומצן וגופיית סבא.
כבר מעורר באזז תרבותי
כמובן דמויות אייקוניות מסרטים שיצאו השנה כמו ״חולית 2״, "הג׳וקר: טירוף בשניים" והדמויות של אריאנה וסינת׳ה מהסרט ״וויקד״ שתכף יוצא וכבר מעורר באזז תרבותי, כולן צפויות להיות מהתחפושות הפופלאריות שנה.






