כוכבת "אהבה חדשה" קוטפת קמפיין להלבשה תחתונה

ניצן גריב שהכירה לנו צד רומנטי על המסך פורצת לקמפיין יוקרתי • המסר: חיבור אמיתי לגוף ולביטחון האישי

ניצן גריב על סט הצילומים לקמפיין JACK KUBA . צילום: עירד נצר

היא פרצה לחיינו דרך הריאליטי "אהבה חדשה", אבל נדמה שהקפיצה הגדולה של ניצן גריב (28) מתרחשת דווקא מחוץ למסך. יוצרת התוכן, שמונה כיום כ־83 אלף עוקבים ברשתות החברתיות, הופכת לפרזנטורית החדשה של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי JACK KUBA. הקמפיין, שילווה את השקת קולקציית סתיו־חורף 2026, מוערך בהשקעה של כ־700 אלף שקלים ויעלה כבר בחודש הקרוב.

הקמפיין צפוי להופיע בכל הפלטפורמות הדיגיטליות של המותג, לצד סרטונים לערוצי הטלוויזיה, פעילות ברשתות החברתיות ונוכחות בחנויות עצמן. הקונספט מדגיש התאמה מושלמת לכל אישה, בכל גיל ובכל מידה. 

ניצן גריב על סט הצילומים לקמפיין JACK KUBA / צילום: עירד נצר 

"חוויה שמזכירה לכל אישה שהיא מופלאה"

גריב עצמה מתארת את החיבור למותג כטבעי. "המותג JACK KUBA תמיד סימל עבורי נשיות עוצמתית ולכן החיבור אליו הוא טבעי. מצד אחד אלגנטיות מדויקת ומצד שני חופש להיות אני. יש משהו בהלבשה תחתונה שגורם לי להרגיש שאני לא רק מתלבשת אלא אני מתחברת לעצמי, לביטחון ולנוכחות שלי. בעיניי זה הרבה מעבר לאופנה, זו חוויה שמזכירה לכל אישה שהיא מופלאה, זו הזדמנות לחגוג את הגוף שלנו גם מתחת לבגדים ותזכורת שאישה לא חייבת לבחור בין נוחות לנשיות, היא יכולה לקבל את שניהם ביחד".

ניצן גריב על סט הצילומים לקמפיין JACK KUBA / צילום: עירד נצר 

ניצן גריב על סט הצילומים לקמפיין JACK KUBA / צילום: עירד נצר 

גם בצד של המותג מתלהבים מהחיבור. קארין דניאלי, מנהלת תחום מוצר ברשת JACK KUBA, מסבירה: "ניצן מייצגת את מה שאנחנו מאמינים בו, שילוב של עוצמה, חופש ואותנטיות. היא אישה צעירה ובטוחה בעצמה, שמתחברת לערכי המותג ואנו שמחים לייצר יחד איתה סיפור שכולו השראה לעוצמה ונחשקות נשית''.

מעבר לקריירת הדוגמנות והקמפיינים, גריב עסוקה גם ביצירה אישית. לאחרונה היא השיקה יחד עם קרן שחם (145 אלף עוקבים) את הפודקאסט "לא בקטע רע" - מרחב אינטימי ושנון בו הן פותחות את השיחה על החיים מזווית נשית ובועטת.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו