כל כך חיכיתי שיהיה מותג שיוציא קמפיין נגד לקמפיין של סינדי סוויני ואמריקן איגל. אז מחיאות כפיים ל-GAP וללהקת קאטסאיי שמככבות בסרטון חדש של המותג, כי זה לא עוד קמפיין ג'ינס, אלא כי זה מהלך תרבותי חכם, שיווקי חד, ובעיקר – אמירה על מה שנשים ובנות רוצות לראות היום.
תחשבו על זה: אמריקן ניסו להחזיר אותנו לרעיון של "ג'ינס כירושה משפחתית", אבל התוצאה הייתה כבדה, ממוסחרת, כמעט קריקטורה של נוסטלגיה ומסורתיות. עכשיו GAP מגישים לנו את האנטיתזה המוחלטת: להקת הבנות קטאסאיי שהיא חבורה גלובלית, צעירה, צבעונית, שמביאה איתה לא את הדרמה של "מורשת" אלא פשוט את הכיף של להיות ביחד.

התזמון לא פחות מגאוני. לשחרר אותו דווקא עכשיו כשהאינטרנט עוד חצי מתלונן-חצי מתווכח על סוויני זה מרגיש כמו מהלך שחמט מתוזמן. כאילו GAP אמרו: אנחנו לא מתבכיינים על עבר אמריקאי, אנחנו מראים עתיד גלובלי.
בשורה התחתונה? יש לנו כאן קרב תרבותי בין שתי תפיסות עולם: אמריקן איגל שמחזיקים את הנרטיב הישן של משפחתיות אמריקאית, מול GAP וקאטסאיי שמביאות את הגרסה הפופית, הגלובלית, האנרגטית והמודרנית. שתיהן טוענות לכתר ה"מי יגדיר את שוק הג’ינס האמריקאי של היום”" ואנחנו זוכים לראות את הדרמה מול העיניים.