אחרי שסרטון שלה אוכלת סושי עם מסכת פנים התפוצץ ברשתות החברתיות והפך לאתגר ויראלי שבמסגרתו נשים מנסות לאכול סושי עם מסכת פנים (ונכשלות ברוב הפעמים), היילי ביבר עושה זאת שוב ומכינה מהלימון לימונדה.
בסרטון חדש שהעלתה לחשבון הטיקטוק שלה, ביבר העלתה סרטון נוסף שבו היא אוכלת עם מסכת פנים וכתבה בתיאור הסרטון: "אנחנו יוצרים מסכה שאתן תוכלו לאכול איתה בקלות. אל תדאגו בנות". עוד לא ידוע מה יהיה טווח המחירים של המסכה, אך במותג אישרו את הבשורה.

מתוך הסרטון של היילי ביבר / טיקטוק
כידוע, הדוגמנית והמשפיענית היא המייסדת ומנהלת הקריאייטיב של מותג הביוטי Rhode, שמפתח בימים אלו לפי ביבר את אותן המסכות המדוברות. ביבר פתחה את המותג בשנת 2022 והגיעה למכירות של מאות מיליונים, בעיקר בזכות השפתונים הפופולריים של המותג.
מוקדם יותר השנה, Rhode נרכש תמורת מיליארד דולר (3.5 מיליארד שקל) על ידי חברת E.l.f Beauty. העסקה נחשבת לאחת מהעסקאות הבולטות ביותר בתעשיית הביוטי בשנים האחרונות.
@haileybieber
הסרטון המקורי שיצרה ביבר והפך לטרנד ויראלי, זכה ליותר מ-62 מיליון צפיות ומעל חמישה מיליון לייקים, ובו הדוגמנית אכלה סושי בזמן שהיא עוטה מסכת פנים לצלילי השיר "I'm Not a Girl, Not Yet a Woman" של בריטני ספירס.
בנות רבות ברחבי העולם כאמור ניסו לחקות אותה ויצרו אתגר בהשראתה, רק שבניגוד להיילי שעושה זאת בקלילות ובאלגנטיות מופתית, טרנד הטיקטוק היה הרבה יותר קשה ממה שהוא נראה, שכן משתמשים פרסמו סרטונים של עצמם כשהסושי נתקע בחור הפה של המסכה או שהמסכה מחליקה בזמן שהם מנסים לאכול.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו




