השבוע ישבו סביב המיקרופון של BIG CHIC ערן סויסה, העורך הראשי של For Real, נעמה קסרי, אשת עסקים, שורדת במיל' ובעלת אימפריית האסתטיקה, דרור קונטנטו, מעצב אופנה שמציג בימים אלו שיתוף פעולה עם גולברי, ואיתי בצלאלי, סטייליסט בכיר.
הדיון נפתח בשאלה – האם מותגי היוקרה בדרך החוצה? הנתונים, לדבריהם, לא מעודדים: בשנה האחרונה דיווחו בתי אופנה כמו לואי ויטון, שאנל, פראדה ומייקל קורס על ירידות במכירות, בעוד ורסאצ'ה נמכרה בעקבות קשיים. קסרי הצביעה על עליית החיקויים מהאתרים הסיניים כגורם מפתח:
"אם פעם תיק יוקרה היה סמל סטטוס, היום אפשר להזמין חיקוי באיכות גבוהה במחיר נגיש".
סויסה חשף:
"אני מכיר אישית כמה מהנשים העשירות והמפורסמות בישראל שכולן רואות אותן עם מותגי על, והתיקים פייק".
סקימס של קים: "בדיחה" או גאונות עסקית?
בהמשך השיחה עבר הפאנל למוצר החדש של SKIMS, מותג האופנה והלייף-סטייל של קים קרדשיאן - מסכת פנים אלסטית בצבע ניוד לחיטוב הסנטר והלסת. המוצר, שמכיל קולגן, הפך ללהיט ברשתות. קסרי הבהירה:
“גאוני לכיס של קים, אבל זה לא ימלא, לא יתקן, לא יעצור תהליכים – אולי קצת ישמר”.
בצלאלי היה חד משמעי:
“זו בדיחה”.
"צימרמן פוגש את ולנטינו": קונטנטו לגולברי
קונטנטו הציג את הקולקציה החדשה שעיצב עבור גולברי – ערב בשחור-לבן, תחרות, רקמות וגזרות קלאסיות:
"רציתי להביא את ה-DNA שלי לקהל של גולברי… בין ריזורט לאלגנט-ערב מוגזם. על זמני, בלי טרנדים".
"לא צריך דיאטה – וגם לא כל כך הרבה פוטושופ"
כוכבת הרשת אודיה פינטו נישאה והציגה שלושה לוקים שונים. בצלאלי מתח ביקורת על התמונות ששוחררו מהאירוע:
"במציאות היה לזה סטייל ותנועה – לא כמו שנראה בתמונות המגובסות".
ביג פאשן או ביג מיסטייק?
הדיון ננעל עם עומר אדם, שמופיע בסבב הופעות באצטדיון רמת גן בלוקים של הסטייליסטית אור לוזון (אורלו) – חלקם אלגנטיים, חלקם בהשראת פוטבול. בצלאלי אהב:
"לוק מעולה, ביג פאשן".
קסרי הייתה ישירה:
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו"עדיף על הברמודות שהיו עד עכשיו".






