אחרי הסערה: הקמפיין של סידני מגיע לישראל

הקמפיין המתוקשר של אמריקן איגל, שעורר סערה רחבה ברשתות החברתיות ואף גרם לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ להגיב - מגיע לישראל • לראשונה בארץ, קמפיין אופנה יככב על גבי קרונות הרכבת הקלה בגוש דן

סידני סוויני לאמריקן איגל. צילום: American Eagle

הקמפיין המדובר של אמריקן איגל בהשתתפות הכוכבת סידני סוויני, שעורר שיח נרחב ברחבי העולם ואף הגיע עד לנשיא דונלד טראמפ, מגיע לישראל.

הקמפיין החדש של אמריקן איגל יושק החל מהערב (שלישי) בהיקף נרחב: בטלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל ובנוסף, לראשונה בישראל, הקמפיין צפוי לעלות על גבי קרונות הקו האדום של הרכבת הקלה בגוש דן באמצעות חברת ברעם.

סידני סוויני לאמריקן איגל / American Eagle

רשת אמריקן איגל נערכת לביקושים הצפויים ועל כן במותג הכפילו את מלאי הג’ינסים והרחיבו את שעות פעילות המחסנים, שיעבדו 24/7, על מנת להיערך לביקושים הצפויים - כך לפי הרשת. 

כזכור, סוויני שברה את הרשת בקמפיין שנבנה סביב הסלוגן הפשוט "Sydney Sweeney Has Great Jeans", ובתרגום חופשי: "לסידני סוויני יש ג'ינס נהדר", ומתמקד בקולקציית הג'ינסים החדשה המושקת לקראת עונת הסתיו. בפרסומת, סוויני אומרת: "גנים עוברים בירושה מהורים לצאצאים, ולעיתים קרובות קובעים תכונות כמו צבע שיער, אישיות ואפילו צבע עיניים. הג'ינס שלי כחול".

הקמפיין של סידני סוויני מגיע לישראל, צילום: American Eagle

גולשים ברשת הביעו ביקורת כלפי התוכן הנאמר בקמפיין, ראו אותו כ"קמפיין המציג עליונות לבנה" ואף כינו אותו "נאצי" - אמירה הזויה בהתחשב בכך שבעלי המותג יהודי שתורם כסף למדינת ישראל.

הסערה התקשורתית לא פסחה על אף אחד והגיעה עד לבית הלבן שבוושינגטון, שבחר להגיב לסערה המדוברת ולהתייחס אליה בהיבט הפוליטי, כשמנהל התקשורת של הבית הלבן, סטיבן צ'ונג, תקף את השמאל על התגובות המגוחכות לפרסומת. "תרבות הביטול משתוללת", כתב צ'ונג על הפרסומת ברשת X. "החשיבה הליברלית המעוותת, המטופשת והקטנה הזו היא סיבה גדולה לכך שהאמריקנים הצביעו כפי שהצביעו ב-2024. הם עייפים מהשטויות האלה".

כזכור, גם נשיא ארה"ב דונלד טראמפ הגיב לקמפיין בעצמו, כשצייץ "סידני סוויני, רפובליקנית רשומה, מככבת בפרסומת הכי לוהטת שיש כרגע - עבור אמריקן איגל, והג'ינסים פשוט 'עפים מהמדפים'. כל הכבוד לך, סידני!".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו