עומר ציפורי סיים את גמר "האח הגדול" במקום השני והמכובד, כי גם בריאליטי צריך לדעת להפסיד יפה, ואז עשה את מה שסלבס עושים כשנגמר הלחץ, יוצאים לחגוג. לפי פרטים שהגיעו ל-ForReal, ציפורי הגיע למסעדת לוצ'ינה בראשון לציון, שבבעלות עדן בן זקן ושוקי ביטון, יחד עם בת הזוג שלי סרבריאניקוב.
מהבית של "האח הגדול" ללוצ'ינה
רגע אחרי הגמר, ציפורי לא נשאר לעכל לבד את המקום השני. לצדו הגיעה סרבריאניקוב, ובאירוע נראו גם חברים מבית "האח הגדול", בהם קורן, נדב ועוד.
לצד החברים מהתוכנית הגיעו גם החברים והמשפחה הקרובים, שהצטרפו להרמת כוסית במסעדת לוצ'ינה בראשון לציון. כן, כשמסיימים עונה במקום השני, כנראה שלא חייבים גביע כדי לסגור שולחן.
צפו בחגיגות של עומר ציפורי - בראש הכתבה.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו






