"תעודת עניות", "רמסה נפשות": הדיירים נגד הזכיה של גל

הזכיה השנויה במחלוקת: הדיירים לא אהבו את הנצחון של גל רובין בגמר "האח הגדול". אלירן, רפאלה ודיירים נוספים אמרו דברים קשים על התוצאות. צפו בסרטון ובתגובות

Loading...

"רמסה נפשות": אלירן דוד ביטון מביע אכזבה מהזכיה של גל רובין, ראיון לקווין רובין אחרי גמר "האח הגדול", רשת 13

גל רובין זכתה בגמר האח הגדול 2026, ולא כולם התחברו לזכייה.

אלירן דוד ביטון התראיין לאחר הגמר לקווין רובין ברשת 13, ואמר דברים קשים. לגבי הזכיה אמר כי הוא חושב שהיא לא מגיעה לגל והצהיר כי זו "תעודת עניות". הוא הסביר: "היא רמסה נפשות. אנחנו האנשים שחיינו בבית איתה. אנחנו יודעים מה שהיה בבית. מה שראיתם זה קמצוץ. עקיצות ללא הרף, בלי הפסקה. אם זה מה שבחרו…".

גל השיבה לו: "הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו". 

הראיון והאכזבה של אלירן - בוידאו בראש הכתבה. 

אלירן, עומר וגל בראיון לאחר הגמר , צילום מסך רשת 13
אלירן, עומר וגל בראיון לאחר הגמר, צילום: צילום מסך רשת 13

רפאלה טווינה אמרה בזמן הראיון שלה באותה תוכנית: "נכשלנו כעם ישראל וכחברה. בושה". 

גל השיבה לה: "אמרת שאם אזכה זה יהיה רגע אייקוני". 

רפאלה: "אמרתי שזה יהיה אייקוני מרוב שזה יהיה בושות. רק אנחנו שהיינו בבית יודעים מי זו גל. כנראה מדינת ישראל לא יודעת מי זו גל האמיתית". לטענתה רק 30 הדיירים שהיו בבית יכולים להבין באמת את חווית השהות איתה.

כשהתבקשה לומר דברים טובים אמרה: "יש לה 6 ילדים והם חמודים, ראיתי אותם. כל הכבוד, אבל קשה. עשית לנו את המוות. רק אנחנו יודעים". 

גל: "אלוורה מישהו?".

רפאלה, נעם וגל בזמן הראיון אחרי הגמר, צילום: צילום מסך רשת 13

נעם טקלה אמר בראיון שלו: "היא ידעה לזרוק גפרור. זה מה שהיה בעונה". גל שאלה באכזבה: "למה העיניים שלך על זה?".

לסיכום אמרה גל: "קשה לשמוע אבל אני חזקה מזה, זה לא ישבור אותי". 

הראיון עם האכזבה מהזכיה של גל - בוידאו בראש הכתבה.

גל רובין, צילום: צילום מסך רשת 13
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...