שלי סרבריאניקוב, מהדיירות הבולטות בעונה הנוכחית של "האח הגדול", שהודחה רגע לפני הגמר, יצאה עם פוסט סיכום, הצהרת אהבה, ומילה אחת שכבר עשתה סיבוב באינסטגרם. עומר ציפורי, בן הזוג שהכירה בבית, עדיין בפנים ומתחרה על התואר.
"עומר הניצחון הכי גדול שלי"
בפוסט שפרסמה באינסטגרם אחרי ההדחה, סרבריאניקוב כתבה: "הכרתי בתוכנית הטלוויזיה הזו את הזיווג שלי. ובשבילי זה המיליון, עומר הניצחון הכי גדול שלי".
ואז הגיעה השורה שעשתה את העבודה בשביל כל מדור סלבס שמכבד את עצמו: "תודה לבורא עולם שנתן לי את הזכות להכיר את בעלי". חשוב לדייק, לפני שמישהו מזמין אולם באילת: הם הכירו בתוכנית לא מזמן.
מאילת לבית הכי מצולם במדינה
סרבריאניקוב, בת 22 מאילת, עבדה בחנות בגדים, ונכנסה לבית כרווקה שהגדירה את עצמה בתור "דוגמנית בכאילו". בסוף, דווקא הסיפור הזוגי עם ציפורי הפך לאחד הצירים הבולטים שלה בבית.
אחרי ההדחה שלה, ציפורי התקשה לעצור את הדמעות. בראיונות ההדחה סרבריאניקוב דיברה על ציפורי כאהבת חייה וכזוכה הגדול שלה.
"יש לי עוד דרך לעשות"
הפוסט של שלי לא היה רק מכתב אהבה עם נצנצים. היא כתבה גם על התהליך שעברה בבית: "כשנכנסתי לאח הגדול הייתי בטוחה שאני באה תוצר גמור", והוסיפה כי אחרי שלושה וחצי חודשים היא מבינה שהיא רחוקה מלהיות מושלמת. לפי אותו פוסט, המקום גרם לה להבין שיש לה עוד עבודה לעשות, ובמילים שלה: "יש לי את ההזדמנות להיות שלי יותר טובה".
בתוך כל זה, סרבריאניקוב הודתה לעוקבים, למשפחה ולחברים שליוו אותה, וכתבה: "תודה לבורא עולם שהפגיש אותי עם כל האנשים הנכונים".
עכשיו נשאר לראות מה יקרה כשציפורי יצא מהבית, יפתח את האינסטגרם, ויגלה שהמילה "בעלי" כבר עשתה סיבוב בחוץ.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו





