איך דיירי ה"אח הגדול" סוגרים קמפיינים מתוך הבית?

נא למקסם בהתאם: בעונות האחרונות של ״האח הגדול״, יש דיירים שקוטפים פרוייקטים ליום שאחרי היציאה מהבית, בעודם נמצאים בתוך הבית עצמו. אבל האם זה הוגן?

אביטל אביב על הקמפיינים של דיירי האח הגדול

משהו השתנה בשנים האחרונות בזירת הריאליטי. כוכבים עדיין סגורים בבית "האח הגדול" והקמפיינים כבר נסגרים על שמם, לעיתים בלי שהם יודעים בכלל. כך קורה עכשיו עם ארז איסקוב, שנמצא במגעים מתקדמים להשתתף בריאלטי נוסף, בזמן שהוא עצמו עסוק במשימות וריבים בבית.

זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה כי בעונה הקודמת הייתה לנו את פרידה עוזיאל שחתמה על קמפיין ביוטי עוד כשהייתה מנותקת מהעולם, וכמובן את אורי נגר שהצטלם לקמפיין של הלבשה תחתונה ביום שיצא מהבית. אין ספק שהתעשייה מזהה כוכבים עוד לפני שהם מבינים שהם כאלה…אז איך זה עובד?

יכולה להיות איתו. ארז איסקוב ב"האח הגדול", צילום: צילום מסך

האופציה הראשונה היא פשוטה מאוד - תפיסת מומנט, המותגים רוצים להיות הראשונים שתופסים את הכוכב "חם מהתנור". הם עוקבים אחרי השיח ברשתות ובוחרים את מי ש"מייצר באזז" עוד לפני שיצא החוצה. האופציה השנייה היא ייפוי כוח מראש המתמודדים חותמים עוד לפני הכניסה לבית על מסמך שנותן סמכות לאדם קרוב אליהם לסגור עסקאות בשמם.

פרידה עוזיאל על הסט של גוטקס, צילום: עמית קלדרון

האם זה הוגן?

מצד אחד, מדובר בתעשייה חכמה שמנצלת את הרגע. מצד שני, יש כאן שאלה מוסרית עד כמה נכון להשתמש בפרצוף של מישהו בלי שהוא מודע לכך? דבר אחד ברור: להיות כוכב ריאליטי היום זה הרבה מעבר לפרסום. זו כבר אסטרטגיה עסקית שנבנית בזמן אמת גם אם אתה עדיין לא יודע את זה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו