אדל בספלוב עברה ניתוח להסרת גידול סרטני

המשפיענית וכוכבת הריאליטי שיתפה את מאות אלפי עוקביה בפרוצדורה רפואית חשובה שעברה לאחר ממצא מדאיג שהתגלה בגופה - וחלקה עם הגולשים בכל השתלשלות העניינים

אדל בספלוב, צילום: קוקו

בתחילת החודש חלקה אדל בספלוב עם עוקביה ברשת האינסטגרם כי התגלתה אצלה ציסטה בגרון, ממנה נלקחה ביופסיה וכי על פניו הממצא היה שפיר. עם זאת, היום (רביעי) סיפרה לגולשים בפוסט שהעלתה כי היא מיהרה לנשום לרווחה ושכעת נאלצה לעבור ניתוח חשוב. 

"לפני שלושה שבועות טלפון מאיריס הרופאה האנדיקרינולוגית שלי המדהימה. 'בואי אלי למחלקה, הגיעו תוצאות', פתחה בספלוב את דבריה. "עכשיו, כמו שאני רואה סרטים כשקוראים למישהו לבוא למחלקה, זה לא טוב. אמרתי לה בטלפון בקול של בכי 'איריס, מה יש לי סרטן?' אומרת לי 'כן, סרטן בלוטת התריס'", חשפה אדל.

אדל בספלוב, צילום: אורן בן חקון

"אני אישה מאוד חזקה. פרצתי בבכי. הייתי לבד בבית ובכיתי כמו שלא בכיתי מהלידה של ליב. לא הבנתי כל כך מה יש לי, קראתי ישר למאצ שהגיע בטיל מהעבודה וכמובן חמי קובי, טלפון לחמותי טלי, שהיא עוד שנייה התעלפה. הייתה בהולנד. וטלפון לסבתא שלי, שפשוט קרסה לרצפה. כולנו פשוט ברגע אחד לא הבנו מה יש לי חוץ מהמילה 'סרטן' שהיא עשתה לכולנו התקף לב", חלקה בתחושותיה וברגשות כל היקרים לה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Adel abed bespalov (@adelbespalov)

"ואז טלפון נוסף. איריס מסבירה לי שזה סרטן שההחלמה שלו היא עד 100%. גיליתי אותו בשלב ברוך השם יחסית מוקדם. צריך ניתוח כריתה של בלוטת התריס וזה בעזרת השם מאחוריי. ואז התחלתי את התהליך. קבעו לי ניתוח. אתמול עברתי ניתוח לכריתה של בלוטת התריס. הגוש היה לא קטן, אבל כמו שאתם מכירים אותי, הכל קטן עליי.

"רוצה להגיד, כי בטח יהיו מיליון שאלות, לכו להיבדק. נשים שחוו בעיות בבלוטת התריס בהיריון, לכו תעשו אולטרסאונד צוואר. הייתה לי השגחה עליונה, שמירה מלמעלה מטורפת... לי זה נגרם מההיריון של ליב. כמה זה חשוב. לכו להיבדק. זה יכול לקרות בכל גיל.

אדל בספלוב, צילום: שי פרנקו

"רוצה להגיד תודה לשם, אין עוד מלבדו. הייתי אמורה לעבור ארבעה חמישה ימי אשפוז ויצאתי אפילו בלי נקז בזכות כל התפילות לאבא שבשמיים.
תעריכו את החיים, תחיו כאילו אין מחר, יום שעובר לא חוזר. תודו לשם כל יום שאתם בריאים ושהמשפחה שלכם בריאה. תשמרו אותם קרוב קרוב אליכם כי החיים האלה לא מובנים מאליו", ביקשה להעביר מסר חשוב לעוקביה.

"ברוך השם נקווה שהכל מאחוריי והייתי חייבת לשתף כי בואו, אתם חלק מחיי לטוב ולרע, אז ביי ביי לסרטן הזה. להתראות לך ושלא ניפגש יותר לעולם", חתמה את דבריה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר