מטרו: הרחבת פעילות הרכב

אחרי שקיבלה את הזיכיון ליבוא הדגמים החשמליים של קבוצת דונגפנג, מקימה מטרו מוטור את "מטרו אוטומוטיב" שתרכז את פעילותה בתחום הרכב והמסחריות הקלות

ברות מטרו מוטור, שהיא כידוע יבואנית הרכב הדו-גלגלי הגדולה בישראל נכנסה לפני כשנתיים גם לתחום המכוניות. לאחר שקיבלה את הזיכיון של חברת קארמה האמריקאית והחלה לשווק בישראל את דגם ראשון של ליפמוטור הסינית, פנתה מטרו מוטור אל שוק היוקרה כאשר החלה לשווק את וויה, מותג היוקרה של קבוצת דונגפנג, יצרנית הרכב השלישית בגודלה בסין הנמצאת בבעלות ממשלת סין.

עוד מאוברדרייב >>>

לפני כחודש הכריזה מטרו כי קיבלה את זיכיון היבוא של כלל דגמי דונגפנג החשמליים לישראל, וכעת כחלק מההיערכות לתחילת השיווק כבר בחודשים הקרובים מפצלת מטרו מוטור את פעילות המכוניות שלה ותרכז אותה תחת חברה חדשה שתיקרא מטרו אוטומוטיב, כאשר בראשה יעמוד תומר קומרוב שעמד עד כה בראש הפעילות של קבוצת מטרו מוטור. את מקומו בתפקיד ניהול מטרו מוטור יתפוס גילי פריאנטה, אשר שימש עד לאחרונה כיו”ר חטיבת היוקרה של חברת כלמוביל הכוללת את מותגי מרצדס, ג’נסיס וסמארט.

הידוק הקשר עם דונגפנג והעמקת החדירה לשוק הרכב. תומר קומורוב מנכ”ל מטרו אוטומוטיב

תחת מטרו אוטומוטיב יפעלו כל מותגי המכוניות שהיו עד כה בבעלות מטרו, כאשר בעתיד צפויה הפעילות להתרחב גם לתחום הרכב המסחרי והמשאיות הקלות. כבר בחודשים הקרובים צפויה לחנוך מטרו מוטור 4 אולמות תצוגה חדשים בהם יוצגו וישווקו כלל הדגמים של דונגפנג, כולל אלו של חטיבת היוקרה וויה, יחד עם  דגמי ליפמוטורס. לצד ארבעת אולמות התצוגה החדשים תקים מטרו אוטומוטיב שני מרכזי שירות עבור כלל דגמי הרכב שיובאו על ידיה.

דונגפנג Nammi Box. אלטרנטיבה חשמלית בקטגוריית הסופרמיני לדוגמה

נכון לעתה משווקת מטרו בישראל את ליפמוטור T03, כאשר כאמור צפויה להצטרף אליה בקרוב גם ה-C11 המיועדת להתחרות בקרסואוברים מסגמנט D דוגמת טסלה מול Y, MG מארוול R וסקודה אניאק. מותג היוקרה וויה משווק נכון לעתה קרוסאובר גדול ויוקרתי בשם פריי ומיניוואן יוקרתי בשם דרים, אליהם צפויים להצטרף קרוסאובר חשמלי נוסף בשם  Courage המכוון מול רכבי הפנאי היוקרתיים בקטגוריה של ב.מ.וו iX3 ומכונית סאלון גדולה בשם Passion המיועדת להתחרות בדגמים כמו ניו  ET7.

אחרי 12 שנים בכלמוביל. גילי פריאנטה מנכ”ל מטרו-מוטור

דגמי וויה יעברו להיות משווקים תחת המותג העל דונגפנג לצד מותגים נוספים אותה של היצרנית.  הדגם הראשון של דונגפנג שישווק על ידי מטרו אוטומוטיב הוא סופרמיני חשמלית בשם Box שמשווקת בסין תחת המותג Nammi. אליה תצטרף בתחילת השנה משפחתית סדאן גדולה בשם eפאי 007 המשווקת תחת מותג eפאי  שהוא מותג חשמלי יוקרתי/טכנולוגי שמתחרה מול אקספנג ודומותיה. בנוסף יש לדונגפנג מותג נוסף הנקרא MHero המייצר רכבי שטח קשוחים ומוחצנים ומותג בשם אאיולוס המייצר דגמים חשמליים הפונים לפלח השוק העממי שכרגע לא ידוע אם הוא ישווק גם כן בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר