כתיבה עיתונאית מבוססת ראיון אישי – מציגים את העסק לפי דרישותיכם | ישראל היום

כתיבה עיתונאית מבוססת ראיון אישי – מציגים את העסק לפי דרישותיכם

אם אתם כבעלי עסקים רוצים שכמה שיותר אנשים יכירו את העסק שלכם, כדאי לפרסם כתבות באינטרנט. אבל זה עוד לא הכול. העסק הוא הלב שלכם, ואתם רוצים לקבל שליטה מלאה על התכנים שמפרסמים ברשת. במקרה זה כתיבה עיתונאית מבוססת ראיון אישי היא התשובה.
פורסם ב:
0
  • צילום freepik

ראיון אישי לפי הדרישות שלכם


אם אתם רוצים להגדיל את החשיפה וההצלחה של העסק שלכם, כתיבה עיתונאית מבוססת ראיון אישי תעזור לכם לחבר את הגולשים אל העסק בדרך ידידותית. איך זה עובד? בואו נראה:


ראיון אישי הוא אמצעי שיווק מקורי


כבעלי עסקים יש לכם מתחרים לא מעטים אשר משתמשים באמצעי שיווק שונים כדי להביא אליהם לקוחות. אם אתם מעוניינים לבלוט יותר בנוף העסקי, הראיון האישי בהחלט יכול לתרום את חלקו. כי אתם בוחרים כיצד ייראה הראיון שלכם ואלו מאפיינים להדגיש, כדי שתראו לכולם מדוע כדאי לפנות אליכם ולא למתחרים. מעבר לכך, בעוד אמצעי שיווק אחרים נחשבים לאגרסיביים יותר, הראיון הוא דרך שיווק ידידותית. כאשר הגולש קורא את הראיון שלכם, הוא אינו מרגיש מאוים ואינו חש בכך שאתם מנסים למכור לו את השירותים שאתם מציעים.


הרבה יותר קל לקרוא ראיון מאשר כתבה שלמה


בגלל המבנה המיוחד שלו – שאלות ותשובות – הרבה יותר קל לקרוא ראיון מאשר כתבה שלמה. כי גם הכתבה הטובה ביותר המחולקת היטב לפסקאות וראשי פרקים, עלולה לייאש את הגולש המחפש כתבות קצרות ומעניינות.


אתם קובעים לאיזה כיוון לקחת את הראיון שלכם


כאשר מראיינים אתכם כבעלי העסק ובעלי המקצוע, אתם בוחרים על אילו שאלות לענות, אילו שאלות להכניס ומה בדיוק אתם רוצים להדגיש בראיון. אולי תרצו להרחיב יותר על הבעיות שעמן מתמודדת החברה ואיך אתם מציעים לפתור אותן בעזרת המוצרים והשירותים שלכם. לפעמים תבחרו להדגיש יותר את היתרונות שיש לכם על פני המתחרים, ומה באמת הופך אתכם למומחים בתחום.


מדברים אל לב הגולשים


אחת המטרות הבולטות של הראיון הוא לדבר אל לב הגולשים. במהלך ראיון מיוחד אתכם כבעלי העסק, אתם בוחרים לשתף את הגולשים במקרה אישי שקרה לכם ושבעקבותיו פתחתם את העסק. לדוגמה, משבר לא פשוט בזוגיות שבעקבותיו קמתם על הרגליים, השתקמתם והחלטתם לפתוח מכון לייעוץ זוגי כדי לעזור לאחרים. ניתן לציין גם מקרה של לקוח שהגיע אליכם עם בעיה מורכבת וסיפור מיוחד, ולספר איך מצאתם דרך מקורית ובלתי שגרתית לעזור לו. דוגמאות להמחשה יסייעו לכם לחבר את הקוראים אל העסק. נוסף על כך, תוכלו גם לשתף את הקוראים במה שקורה מאחורי הקלעים בבית העסק שלכם. כלומר, איך מתנהל סדר היום שלכם מהרגע שאתם קמים בבוקר ומגיעים אל העסק ועד הרגע שבו אתם הולכים הביתה.


מכל מקום, כאשר הגולשים מצליחים להתחבר אליכם באופן אישי, הם נותנים בכם יותר אמון ובסופו של דבר בוחרים להיעזר בשירותים שלכם ולא של המתחרים.


עונים על שאלות בוערות


ראיון אישי הוא הזדמנות טובה לענות על שאלות נפוצות של גולשים ולספק את סקרנותם. לדוגמה, אם יש לכם סטודיו לצילום סטילס, גולשים רבים ישמחו לדעת איך “שוברים את הקרח” בין הצלם לבין מצולמים שלא כל כך אוהבים להצטלם. לפני הראיון, תוכלו לחשוב על שאלות נפוצות ומסקרנות ששואלים אתכם באופן קבוע, ולבקש להכניס אותן לשיחה.


ראיון מקצועי עם pronline


מעוניינים להופיע באתר חדשותי מוביל עם ראיון אישי שלכם? רוצים להגיע לכמה שיותר גולשים? בחברת pronline מציעים לכם שירותי כתיבה עיתונאית מבוססת ראיון אישי. במסגרת הראיון, מתאמים שיחה עם הלקוח כדי ללמוד כמה שיותר על העסק שלו ולהתאים את שאלות הראיון לדרישותיו. לאחר מכן, מבצעים את הראיון עם הלקוח בצורה מקצועית, תוך ביצוע הבהרות שונות על מנת ליישר קו. בתום השיחה עם הלקוח, ניגשים לערוך את הראיון. סגנון הכתיבה של הראיון הוא סגנון עיתונאי לכל דבר ועניין, ומותאם לאתרי החדשות.


אבל זה עוד לא הכול. הראיון אינו עולה לאוויר ללא אישורו של הלקוח. רק לאחר שהלקוח קורא את הראיון, מתקן ומאשר את כל התיקונים, מפרסמים את הראיון שלו באתר חדשותי מוביל.


PRONLINE בשיתוף

האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת ישראל היום לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

 
 

outbrain-article-desktop-side