יונדאי טוסון החדש – כל מה שצריך לדעת | ישראל היום

יונדאי טוסון החדש – כל מה שצריך לדעת

יונדאי טוסון החדש מוצע בישראל בחמש גרסאות לבחירה בטווח מחירים של 159,900 ₪ עד 191,900 ₪
פורסם ב: עודכן ב:
0
  • צילום: יצרן הרכב

יונדאי טוסון החדש נחת בישראל באפריל 2021 אך הוצע במכירה מוקדמת כבר בינואר והסתמן כלהיט עם אלפי מכירות עוד לפני שמישהו מהרוכשים ראה את הרכב במציאות. הדור החדש של יונדאי טוסון השתפר בכל התחומים לעומת קודמו ומיישר קו עם הדגמים הטובים בסגמנט.


עיצוב


העיצוב החיצוני ייחודי וכולל גריל ענק, תאורת יום דרמטית, יחידות תאורה אחוריות ויחידות תאורה אחוריות מפוצלות. בניגוד לעיצוב החיצוני הצעקני, תא הנוסעים משדר נקיון ושלווה באמצעות לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 10.25 אינץ’, פתחי מיזוג צרים המוסתרים באלגנטיות ומבטיחים פיזור אוויר יעיל ושקט במיוחד בעזרת טכנולוגיית Multi-Air Mode, ומערכת מולטימדיה עם מסך בגודל 8 אינץ’ המציגה ממשק גרפי נאה. מיעוט פקדים פיזיים משלימים את המראה הנקי. תא המטען בנפח 515 ליטרים או 1,694 ליטרים לאחר קיפול המושבים האחוריים.



צילום: יצרן הרכב

 


שלדה


יונדאי טוסון מיוצר בגרסה ארוכה עבור השוק האמריקאי או בגרסה קצרה עבור השוק האירופאי והמקומי. היצרנית מבטיחה כי בפיתוח הדגם הקצר הושם דגש על נוחות נסיעה גבוהה לצד יכולת דינמית טובה שכה חשובה לקהל האירופאי. על מנת להשיג את התוצאה הרצויה, התקינה יונדאי תמוכות מקפרסון מלפנים ומתלה רב חיבורי מאחור, המשלב בולמי זעזועים עם שסתומים חדשים.



צילום: יצרן הרכב

 


היגוי


מערכת ההיגוי של יונדאי טוסון חדשה לחלוטין וכוללת מנגנון תגבור חשמלי המותקן ישירות על מסרק ההגה לטובת תחושת היגוי טבעית וזורמת יותר. בורר מצבי הנהיגה משנה בין היתר את משקל ההגה, ובמצב “ספורט” מתקבל היגוי קשיח ומדיוק המגביר את הבטחון בכבישים מפותלים.



צילום: יצרן הרכב

בטיחות


אבזור הבטיחות כולל בין היתר בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים ותנועה צולבת מאחור, מניעת פתיחת דלת בעת מעבר רכב חוצה במקביל, התרעה על עייפות נהג, זיהוי תמרורים עם הגבלת מהירות בהתאם, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, אורות גבוהים אוטומטיים, מצלמת רוורס, חיישני רוורס, ושבע כריות אוויר. גרסאות לוקצ’ורי ועילית הבכירות כוללות גם בקרת שיוט אדפטיבית עם זחילה בפקקים.



צילום: יצרן הרכב

 


מנועים


גרסת הכניסה של יונדאי טוסון מגיעה עם מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטרים עם הספק מרבי של 156 כ”ס ב- 6,200 סל”ד ומומנט מרבי של 19.6 קג”מ ב- 4,500 סל”ד. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית. תאוצה 0-100 קמ”ש אורכת 11.4 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על 14.5 ק”מ לליטר בגרסה זו.


בנוסף מוצע מנוע טורבו בנזין בנפח 1.6 ליטרים עם הספק מרבי של 180 כ”ס ב- 5,500 סל”ד ומומנט מרבי של 27 קג”מ בטווח 1,500-4,500 סל”ד. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית כפולת מצמדים. תאוצה 0-100 קמ”ש אורכת 8.8 שניות, וצריכת הדלק הממוצעת עומדת על כ- 13 ק”מ לליטר בהתאם לגרסה. שני המנועים משודכים למערכת הנעה קדמית.


רמות אבזור ומחירים


גרסת הכניסה פרימיום עם מנוע 2.0 ליטרים מוצעת במחיר 159,900 ₪ וכוללת בין היתר מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 8 אינץ’, שקעי USB מלפנים ומאחור, תאורת אווירה צבעונית, בקרת אקלים מפוצלת, התנעה מרחוק, כניסה והתנעה ללא מפתח, בלם חניה, בקרת שיוט, שמשות כהות, וחישוקי 17 אינץ’.



צילום: יצרן הרכב

גרסת פרסטיז’ מוצעת במחיר 169,900 ₪ וכוללת גם לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 10.25 אינץ’, ומערכת עצור וסע.


גרסת פנורמיק מוצעת במחיר 176,900 ₪ וכוללת בנוסף גג שמש פנורמי, ותאורת LED פנימית.



צילום יצרן הרכב

גרסת לוקצ’ורי מוצעת במחיר 181,900 ₪ וכוללת בנוסף מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, טעינה אלחוטית, כיוונון קשיחות למסעד הגב התחתון, בורר הילוכים אלקטרוני עם לחצנים, וחישוקי 18 אינץ’.


גרסת עילית הבכירה מוצעת במחיר 191,900 ₪ כוללת גם ריפודי עור, מושבים קדמיים מחוממים, כיוונון חשמלי למושב הנהג, מושב נוסע מתכוונן לגובה, תאורת LED מלאה עוקבת פניה, וחישוקי 19 אינץ’.



צילום: יצרן הרכב

 


אין ספק שיונדאי טוסון החדש הוא מהדגמים הטובים בסגמנט ומציב תחרות לא קלה למתחרים, ביניהם פיג’ו 3008, מאזדה CX-5 וסקודה קארוק. אנו מאמינים שיונדאי טוסון החדש יטפס לצמרת טבלת המכירות של רכבי הפנאי המשפחתיים, וייתכן אף שיכבוש אותה, לפחות עד להגעת קיה ספורטאז’ החדש.


מאת: בוריס רוזנר - תוכן שיווקי

האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת ישראל היום לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

 
 

outbrain-article-desktop-side