ניהול מוניטין – איך זה עובד ומי צריך את זה ? | ישראל היום

ניהול מוניטין – איך זה עובד ומי צריך את זה ?

טוב שם טוב משמן טוב, וכמה שהמשפט הזה נכון בעולם המהיר בו אנו חיים. עולם בו כל מושג שנרי. במנוע החיפוש נמצא אינספור תוצאות שמתחרות על תשומת הלב שלנו. אז רגע לפני שמתחילים בואו ניקח את כל מה שאנו מכירים על מוניטין ונעשה לו העברה אל העולם הדיגיטלי.
פורסם ב:
0
  • צילום freepik

מוניטין לאתר אמרת?


  • ממש כמו שזה נשמע – לכל נותן שירות או בעל עסק יש מוניטין ברשת אם ירצה בכך ואם לא. המוניטין נקבע על פי פעולותיו בחיים אך גם על פי פעולותיות במרחב הוירטואלי. ניהול מוניטין היא השיטה בה אנו בעזרת מספר שיטות מייחצנים את שם העסק ועל ידי כך משפרים את צורת הופעתו במנועי החיפוש ובסופו של דבר גם את הגעת הלקוחות אלינו.
  • בואו נדמה מצב בו יש לנו עסק למכירת פירות וירקות לעסקים – העסק שלנו עובד כבר שנים ונחשב לעסק אמין ומקצועי. החלטנו שנכון להרים אתר כדי להגדיל את החשיפה וליצור לקוחות חדשים אך אבוי, אחד הלקוחות מצא תפוח רקוב שהגיע מאיתנו. הלקוח הזועם הגיב באתר שלנו שאנו לא אמינים ומספקים סחורה קלוקלת ואף פרסום מאמר בפייסבוק על כך. כעת כאשר רצינו לשווק את האתר כל אדם שחיפש אותנו בגוגל ראשית הופנה אל הפרסום של אותו לקוח כעוס ורק לאחר מכן אל האתר שלנו.
  • כמובן שפרסום הלקוח פגע בחברה ובשמה הטוב ועל כן גם פגע ביכולתה להתפרנס. ניהול מוניטין ברשת הוא בדיוק מתייחס לתחום הזה. מעבר לשיווק נכון ברשת – כיצד לשווק לא רק בעוצמה אלא גם בחוכמה את העסק ואולי אפילו לדחוק לאחור את הפרסומים השליליים שייתכן שקיימים כנגדנו.

אז איך עושים זאת


ראשית חשוב להבין שקיימים אנשי מקצוע שתפקידם הוא לפתור את הבעיה הזאת או לייעל את המצב. ואם נרחיב את תפקידם נבין מה אנו יכולים לעשות גם בצורה עצמאית. שיפור המוניטין ברחבי הרשת מתנהל בצורה דומה לניהול מוניטין אישי וחברתי בחיים מחוץ לזירה הוירטואלית. יש לבצע מספר דברים חיוביים ולדחוף אותם לקדמת הבמה ועל ידי כך לדחוק לאחור פרסומים שליליים.


  • יש לספק תוכן איכותי ולקדם אותו באמצעות הכלים הקיימים (מקידום ברשתות החברתיות, קידום בגוגל ועד למנועי החיפוש)
  • יש למקד את האלגוריתם של מנועי החיפוש להפנות אל האתר שלנו בהקשר למאמרים חיוביים.
  • ניתן לפעול בשלל זירות שונות כגון פרופילים ברשתות החברתיות ועד לבלוג עם תוכן איכותי וחינמי אשר יתן תוכן וישפר את המוניטין.

לסיכום:


המוניטין שלנו ברשת קיים. אם כאינדיבידואלים ואם כחברה או נותני שירות. לשפר את המוניטין זהו תהליך הדרגתי שלעיתים לוקח זמן ממש כמו בחיים האמיתיים שם בחוץ. כדי לשפר את המוניטין יש להשתמש בכלים הקיימים ברשת ומומלץ ביותר להיעזר באנשי מקצוע


בשיתוף תוכן שיווקי

האמור בכתבה כולל תוכן ומידע מסחרי/שיווקי , ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו. פרסום התכנים והמידע המסחרי בכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה מצד מערכת ישראל היום לרכוש ו/או להשתמש בשירותים או המוצרים בכתבה.

 
 

outbrain-article-desktop-side