freepik

שיווק בדיגיטל ע”י כתיבת תוכן

מהם הסוגים השונים של קישורים ומהם הקישורים שלא פשוט לייצר אותם, אבל יכולים לקדם אתכם אל ראש תוצאות החיפוש בגוגל? על כך בשורות הבאות.

קישורים ושירותי כתיבת תוכן הם הדם שעליו פועל האינטרנט ובלעדיהם היה האינטרנט דף אחד ענק שאי אפשר לעשות בו דבר לשם כך חברת בסט לינקס מציעה שירותי כתיבת תוכן מקצועי. די בהבנה של זה בכדי להבין שללינקים אמור להיות תפקיד מרכזי בקידום של אתרי אינטרנט ועל אף שזה לקח למנועי החיפוש מספר שנים כדי להבין זאת בעצמם, בסופו של דבר זה הגיע והיום נחשבים הלינקים לאחד מהכלים החשובים ביותר לקידום אתר אינטרנט קישורים אלה ניתן לקנות מחברת בסט לינקס.


סוגים של קישורים חיצוניים וכתיבת תוכן


ככלל, אפשר למנות שלושה סוגים שונים של קישורים:


  • קישור פנימי – קישור פנימי הוא קישור שמופיע בתוך האתר שלכם ומפנה לדף אחר בתוך אותו אתר. כך למשל, תפריט האתר שלכם הוא אוסף של קישורים שכל אחד מהם מפנה לדף אחר באתר: דף האודות, דף השירותים, דף יצירת קשר, דף מידע וכן הלאה. לינקים אלה מיועדים לאפשר את הניווט בתוך האתר עצמו ויש להם השפעה דרמטית על חוויית המשתמש.
  • קישור חיצוני – קישור חיצוני הוא קישור שמופיע בתוך האתר שלכם אבל מפנה לאתר אחר. כך למשל, אם אתם מנהלים אתר בתחום מקצועי כלשהו ואתם רוצים להפנות את המבקרים שלכם לרשות ממשלתית הרלוונטית לתחום הפעילות שלכם, תוכלו לשלב קישור חיצוני שבלחיצה עליו יופנה המבקר אל האתר המיועד. לינקים אלה חשובים בעיקר בכדי לספק ערך גבוה למבקרים שלכם באתר והם גם מצביעים על חיבור גבוה שלכם אל השוק ועל האינטראקציה שאתם מקיימים מולו.
  • קישור נכנס לצורך – קישור נכנס הוא אולי סוג הקישור החשוב ביותר לקידום האתר שלכם. המדובר בקישור שמופיע באתר אחר ומפנה אל האתר שלכם, ממש כמו קישור חיצוני שלכם, רק מהכיוון ההפוך. החשיבות של קישורים אלה לקידום אתרים נובעת מכך שכל קישור כזה נמשל להמלצה שנותן האתר המפנה למבקרים שלו, להגיע אל האתר שלכם כדי למצוא בו את הערך שהם מחפשים. מבחינת מנועי החיפוש, ככל שיש לכם יותר קישורים נכנסים כאלה וככל שהם מגיעים מאתרים יותר גדולים ויותר חשובים, כך זה אומר שאתם עצמכם נחשבים לאתר בעל ערך גבוה ומן הראוי לקדם אתכם אל ראש תוצאות החיפוש.

אז איך מייצרים את הקישורים בסוגים השונים?


פרסום ושיווק באינטרנט על ידי יצירת קישורים פנימיים וחיצוניים היא לגמרי בידיים שלכם, אבל זה לא אומר שאתם רוצים להגזים איתם. ככלל, ריבוי של קישורים פנימיים משקף עושר תכני באתר ורמה גבוהה של תחזוקת אתר. ריבוי של קישורים חיצוניים גם הוא חשוב כדי להדגיש את האינטראקציה שאתם מקיימים עם השוק, אבל אתם לא רוצים להגזים בהפניית המשתמשים שכבר הגיעו אליכם, אל אתרים אחרים. קישורים אלה צריכים להתווסף אך ורק כשיש לכך סיבה טובה של הוספת ערך למבקר.


יצירת קישורים נכנסים זה כבר סיפור אחר. אתם למעשה תלויים בכך שאתר אחר כלשהו יחליט להעלות תוכן ולשלב בו קישור אל האתר שלכם ועבור רובם המכריע של האתרים זה פשוט לא קורה. כדי לייצור את הלינקים הנכנסים האלה, אתם צריכים על כן, לייצר את התוכן בעצמכם, לשלב בו קישור המפנה אל האתר שלכם ולפרסם את התוכן באתרי תוכן שונים. את זה צריך לעשות בשום שכל ובצורה זהירה על מנת שהפעילות שלכם לא תיראה לא אותנטית ותוביל לענישה שלכם מצד גוגל. בכל מקרה, עבור כל סוגי הקישורים, מומלץ מאוד לנהל את האתר ואת הקידום שלו בסיוע גורם מקצועי שמתמחה בתחום של קידום אתרים ובתחום של קישורים בפרט.


טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...