חשד: עובד דואר גנב סולר במיליון שקל

עובד בדואר ישראל חשוד כי במשך שנים תדלק מעל המכסה והעלים את הכמות המיותרת • פרקליטו: "הפכו אותו לאל קאפונה"

החברה מדווחת על רבעון שלישי ברציפות של צמיחה בהכנסות. רכב בשירות דואר ישראל (ארכיון), צילום: יהושע יוסף

עובד בדואר ישראל נעצר על ידי מפלג ההונאה של משטרת תל אביב, בחשד שבמשך שנים גנב סולר בלמעלה ממיליון שקל. העובד שנעצר שמר על זכות השתיקה בחקירתו ומעצרו הוארך בבית המשפט.

לפני כמה ימים אנשי דואר ישראל הגיעו למפלג ההונאה של משטרת תל אביב והתלוננו על כך נהג משאית בדואר ישראל, בן 48  מתל אביב, תידלק את המשאית מעל המכסה כשהוא מעלים את הכמות המיותרת מהחברה. על פי החשד הוא עשה זאת החשוד בין השנים 2013-2017, ובדרך זו גנב בסכום העולה על מיליון שקל. לאחר קבלת התלונה נעצר העובד בחשד לביצוע עבירות של איסור הלבנת הון, גניבה בידי עובד, קבלת נכסים שהושגו בפשע. ובחקירתו הוא שמר על זכות השתיקה.

היום בשעות הבוקר הוא הובא לבית המשפט בתל אביב, שם ביקש פרקליטו עו"ד איילון בירנבוים לשחררו וטען כי מרשו מושעה למעלה מחודש וחצי מהחברה ועיתו התלונה במשטרה מוזר הינו יומיים אחרי שהלך לממונה על המשמעת בדואר וביקש לדעת מה קורה עם העובד.

"לפני יומיים הגעתי לממונה על המשמעת בדואר וביקשתי שיחליטו מה עושים עם החשוד מתוך לחץ הם התחילו לפעול ולעשות חקירה. הוא ידע שיש חקירה ולא יכול לשבש. היה לו חודש וחצי לשבש", אמר עורך דין בירנבויים והוסיף: "מדובר בעבירת של גניבת סולר. בבקשת מעצר הפכו אותו לאל קאפונה. מדובר בנהג זוטר".

השופטת חיותה כוחן עומר לא קיבלה את דברי הפרקליט, הורתה על הארכת מעצר החשוד בחמישה ימים זאת לאחר שמצאה חשד סביר בעבירות המיוחסת לו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר