02.10.2014
ח' בתשרי תשע"ה
ישראל היום
ארכיון מהדורה מודפסת וידאו אזורי הפצה החזון אודות העיתון פרסום צור קשר
02.10.2014
> לניוזלטר בתאריך
שתף ב-facebook | שלח לחבר
בר רפאלי תככב בסופרבול
הדוגמנית הישראלית נבחרה להוביל את הקמפיין של חברת האתרים Go Daddy באירוע הספורט והטלוויזיה הנצפה ביותר של השנה
גיל משעלי

צילום: gettyimages
הטופ מודל הישראלית בר רפאלי לא מפסיקה להביא כבוד למדינה, הפעם הכבוד יגיע ב"סופרבול" האמריקני.

ל"ישראל היום" נודע, כי רפאלי צפויה לככב בפרסומת של חברת האתרים והדומיינים " Go Daddy" . רפאלי המריאה לארה"ב לפני יומיים לטובת הכנות לקראת הצילומים לפרסומת המדוברת. הסיבה לבחירתה של רפאלי היא הצלחתה המסחררת בעולם הדוגמנות וזכייתה במקום הראשון ברשימת 100 הנשים הסקסיות של המגזין האמריקני המצליח "Maxim".

הצעד לבחירתה של רפאלי בא בעקבות בחירתה של הטופ מודל קייט אפטון, שאותה אפטון הצטלמה גם היא כמו רפאלי למגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד" ואף זכתה לעטר את שערו כמו רפאלי. צילומי הפרסומת צפוים להתקיים בשבוע הבא בלוס אנג'לס, קליפורניה.

בשביל רפאלי מדובר בהישג מרשים וזאת מהסיבה שפרסומות הסופרבול נחשבות לפרסומות היקרות ביותר שזוכות לחשיפה של מאות מיליונים ובאותן פרסומות בוחרים רק את הטופ ליסט מהוליווד כמו בריטני ספירס, שאקירה, יו ג'קמן ועוד.

סופרבול, למי שלא יודע, הוא משחק הכרעה של אליפות ליגת הפוטבול האמריקני (NFL). והוא נחשב לסוג של חג בחברה האמריקנית. ויש לו את הרייטינג הגבוה ביותר בארה"ב. לצורך העניין - בסופרבול 2012 צפו כ-111.3 מיליון איש.
חזרה לדף ראשי | לניוזלטר מתאריך: