24.10.2014
ל' בתשרי תשע"ה
ישראל היום
ארכיון מהדורה מודפסת וידאו אזורי הפצה החזון אודות העיתון פרסום צור קשר
24.10.2014
> לניוזלטר בתאריך
שתף ב-facebook | שלח לחבר
חתיכת מחיר: גולן טלקום מציעה חבילה ב?49 שקלים

במלחמת המחירים בין חברות הסלולר אין הפסקת אש - אתמול הוצג המחיר הנמוך בישראל אי פעם • המבצע ללקוחות חדשים לחצי שנה • גולן: "זו תרומה לקהילה"

אילן גטניו

גולן. תרומה לקהילה?
|
צילום: שוקה כהן

המלחמה בין חברות הסלולר לא הגיעה לשיחות שלום: לאחר שהיה נדמה שאי אפשר לרדת ממחיר של 99-89 שקלים לחבילת שיחות בסלולר ללא הגבלה, אתמול גולן טלקום שברה את השוק כאשר חתכה את המחיר בחצי ל-49 שקלים בלבד.

המחיר, שמציעה חברת הסלולר החדשה בבעלותו של מיכאל גולן, יהיה תקף ללקוחות חדשים לתקופה של שישה חודשים, ולאחר מכן התשלום יעלה ל-99 שקלים, המחיר הקבוע לחבילה.

כשמיכאל גולן נשאל מדוע החברה יצאה דווקא עכשיו במבצע ההוזלה יש לו תשובה מקורית במיוחד: "זה רעיון שנולד במלחמה. רצינו לתרום לקהילה. בתחילה רצינו לעשות מבצע רק לתושבי הדרום, אבל כשראינו שרקטות הגיעו למרכז החלטנו לעשות מבצע ארצי. זו תרומה לקהילה אחרי המלחמה".

את ההשערה כי המבצע נולד מסיבות עסקיות הנובעות מכך שהחברה מתקשה לעמוד ביעד גיוס הלקוחות החדשים, הוא דוחה על הסף.

"אנחנו עומדים בקצב הגיוס שתיכננו. מבחינת מימון אני רוצה להזכיר שיש לחברה שלושה בעלים, שאחד מהם הוא אחד מעשרת האנשים העשירים ביותר בצרפת. הוא תומך בחברה ויש לו כל היכולות לממן את כל ההשקעות הדרושות עד שנגיע לרווחיות".

החבילה המוצעת היא ללא תנאים מגבילים והיא כוללת שיחות, SMS ,MMS וגלישה ללא הגבלה עד היקף של 3 ג'יגה (לאחר מכן אין מחיר חריגה, אלא האטה במהירות הגלישה), ונוסף על כך, שיחות לחו"ל ל-53 יעדים לקווים נייחים ללא הגבלה (בארה"ב ובקנדה אפשר להתקשר גם למכשירים ניידים). ההצעה יוצאת הדופן מגיעה שישה חודשים לאחר שגולן טלקום נכנסה בסערה לשוק התקשורת הישראלי, וטרפה את כל הקלפים עם מחירים נמוכים שלא נראו עד אז בארץ.

יצוין כי המבצע הוא ללקוחות חדשים בלבד, שלא היו מנויים של גולן טלקום בעבר, ובתנאי שיישארו מנויים של גולן טלקום לתקופה של שישה חודשים לפחות.

השאלה המתבקשת בעקבות כך היא אם מדובר במחיר רווחי עבור החברה. מיכאל גולן: "המכירות שלנו והמדיניות שלנו נותנים לנו אפשרות להתפרנס. גולן טלקום עם כל החבילות המוזלות שלה תהיה חברה רוווחית".

גולן מציין עוד כי לחברה יש כיום כ-150 אלף לקוחות. לדבריו, היתרונות הבולטים של החברה טמונים במבנה הייחודי שלה. "יש לנו מבנה שונה לחלוטין, שמזכיר יותר סטארט-אפ. הכוח שלנו הוא בכך שהכל נעשה באמצעות אתר האינטרנט".

חזרה לדף ראשי | לניוזלטר מתאריך: