השיטה הייחודית של ד”ר גורמן לניתוחי בקע

ישנם בקעים שניתן להחזיר למקומם, בעוד אחרים אינם ניתנים להחזרה והם עשויים לגרום לבעיות כמו חסימת מעי, לחץ על הוורידים ועל כלי הלימפה ודופן בצקתית, הגורמת עם הזמן לחסימת זרימת הדם העורקי. הכל על שיטות הטיפול

צילום: דר גורמן // דר גורמן

ניתוחי הרניה

הבקע עלול לגרום לכאבים בדרגות שונות ולתחושת אי נוחות, ובמקרים קיצוניים הבעיה עלולה להחריף ולגרום לסכנת חיים המחייבת התערבות רפואית מהירה ויעילה. ברוב המקרים הרופאים ממליצים לאחר אבחון בקע אצל המטופל על הליך רפואי הכולל ניתוח. חשוב לציין כי תופעת ההרניה הולכת ומחריפה עם הזמן ואינה חולפת מאליה, לכן יש צורך באבחון רפואי של הבעיה ובטיפול יעיל ונכון על ידי רופא מומחה לנושא. בניתוחי הרניה נהוג להשתמש ברשתות מתקדמות, אך מחקרים שנערכו לאחרונה גילו כי לשיטה זו יש חסרונות. זאת מאחר שקיים שיעור גבוה של סיבוכים, ובעיית הבקע חוזרת בשיעור של עד 25% מהמקרים.

ד"ר גורמן
ד”ר גורמן

לכן, כדאי לדעת כי לשיטה הייחודית של ד”ר גורמן לניתוחי הרניה בדופן הבטן ללא רשת ובהרמה מקומית בלבד יש יתרונות רבים. השיטה היעילה מתאימה לנשים בגיל הפוריות, לסובלים מהשמנת יתר ולמטופלים הסובלים מסוגים שונים של בעיית בקע.

אריגה ייחודית ללא שימוש ברשת

לאחר בדיקת המטופל ואפיון מדויק של סוג הבקע ממנו הוא סובל, ימליץ הצוות הרפואי על שיטת הטיפול ועל סוג הניתוח. ישנם שני סוגי ניתוח עיקריים לטיפול בהרניה. אחד מהם הוא ניתוח פתוח בו מתקנים את הבקע באמצעות יצירת חתך מעל הבקע, ולאחר הפרדת השק מתכולתו מבצעים תיקון באמצעות רשת סינתטית ייעודית כדי להפחית עד כמה שניתן את חזרת הבקע. כאמור, ממחקרים רפואיים שפורסמו בשנים האחרונות עולה כי שיעור ההצלחה של ניתוחי בקע עם רשת סינתטית נמוך יחסית, ובמקרים מסוימים הבעיה חוזרת ונשנית.

באמצעות שיטת הטיפול הייחודית של ד”ר יואל גורמן לא משתילים רשת סינתטית, המהווה גורם זר בגוף ועשויה לגרום לתגובה אלרגית כרונית, לכאבים ולחוסר נוחות, אלא משתמשים בטכניקת אריגה מתקדמת וייחודית ללא כל צורך בהרדמה כללית. השיטה הייחודית של ד”ר יואל גורמן מבטיחה שיעורי הצלחה גבוהים במיוחד - קרוב ל-100 אחוזי הצלחה. חשוב לדעת כי לאחר ניתוח הרניה על ידי ד”ר גורמן יואל, המטופל יכול לשוב לביתו כעבור מספר שעות בלבד, ללא צורך באשפוז של יום או יותר כפי שנדרש בהליכים הכירורגיים של ניתוחי בקע רגילים עם השתלת רשת. גם זמן ההחלמה קצר משמעותית, כך שהמטופל יכול לחזור לשגרת חייו ולתפקוד מלא תוך ימים ספורים בלבד.

הפחתה משמעותית בסיכון לחזרת הבקע

כאמור, מטופלים רבים שסבלו בעבר מבקע ועברו הליך כירורגי הכולל ניתוח והשתלת רשת סינתטית, סובלים מחזרה של הבקע. באמצעות הניתוח הייחודי של ד”ר יואל גורמן לתיקון בקע ללא רשת ניתן למנוע כמעט בוודאות את חזרת הבקע לאחר הניתוח. בשיטה זו משחזרים את מעטפת שריר הבטן, ללא כל צורך בהשתלת הרשת העשויה לגרום לאלרגיה ולכאבים עזים אצל המטופל. השיטה הייחודית זוכה להצלחה כבירה ומהווה חלופה מצוינת לכל מי שזקוק לניתוח בקע.

חשוב לדעת כי השיטה הייחודית של ד”ר גורמן מתאימה גם למי שסובל מהשמנת יתר, לנשים בהריון ולנשים המעוניינות ללדת בהמשך, וניתן לשלב את הניתוח יחד עם טיפולים אסתטיים ועם הליכים כירורגיים פלסטיים שונים כדי לקבל תוצאות אסתטיות מרשימות וטובות יותר.

לסיכום, מומלץ לפנות לד”ר יואל גורמן לפרטים נוספים אודות השיטה הייחודית ואודות יתרונותיה הרבים לעומת החלופות. ניתן לפנות לייעוץ טרם גיבוש החלטה באיזה הליך לפעול על מנת לשקול את שיטת ד”ר גורמן כפתרון.

דוקטור גורמן מקבל מטופלים בשתי מרפאות בארץ:

  • מרכז רפואינארא  – (מרפאה ראשית)  בן גוריון 38, רמת גן (פינת ז’בוטינסקי)
  • יעקובזון 1, ירושלים

לקביעת תורים : 050-411-1140

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר