פאשניסטה: 8 בלוגריות אופנה שכדאי להכיר

בין אם את בת עשרים, בהריון, אשת קריירה, דתייה או בעלת אג'נדה חברתית - הבלוגריות הישראליות שמומלץ לעקוב אחריהן

אוהבות אופנה? בין אם אתן בנות עשרים, נשים בהריון, אימהות, נשות קריירה עסוקות, דתיות או בעלות אג'נדה חברתית כלשהי; בארץ קיימות אינספור בלוגריות, תוצרת כחול לבן, שפונות לקהלי יעד שונה במגוון רעיונות ומנדבות טיפים לשאר תחומי הלייף סטייל,אבל בסופו של דבר - הכל מתרכז לאופנה. המשימה הייתה קשה, אך בכל זאת הצלחנו לרכז עבורכן כמה מבלוגריות האופנה ששווה לעקוב אחריהן:

1. STREET CHIC TEL AVIV: עשי זאת בעצמך 

בבלוג של קרן אור, STREET CHIC TEL AVIV , תוכלי למצוא שפע של לוקים ורעיונות ללבוש אורבני עדכני, המקפיד על השיק הנכון, לכל עונות השנה ולכל מטרה (אפילו כשרוצים לעשות ספורט),  מבלי להתאמץ יותר מדי. הערך המוסף שאור מציעה בבלוג שלה, הם סרטוני וידאו ליצירת פריטי אופנה (כמו חולצת קולר או פרנזים בג'ינס), שהיא מדגימה כיצד להכין בעצמה. כמו כן, בבלוג אפשר למצוא מקורות השראה שונים.

2.  Ray.Plus: אופנה בכל המידות


 צילום: נטלי קוסקי

Ray.Plus של ריי שגב, הוא בלוג אופנה המוביל אג'נדה ברורה מאוד לכל הנוגע למידות הגוף. ניכר כי נעשתה השקעה על מנת להוכיח שלנשים בכל המידות יש מה ללבוש והכי שיקי שאפשר. הבלוג הזה הוא ההוכחה שגוף האישה מעולם לא נראה טוב יותר - כפי שהוא. 

 הבלוג שופע סגנונות שונים והמון סטייל לכל אירוע: החל מהים ועד יציאה למסיבה. בבלוג תוכלו להכיר מותגים הפונים לכל המידות וכמו כן, להתעדכן על נעשה בעולם האופנה בהקשר זה. אידיאולוגיות ואג'נדות,  מעולם לא היו אופנתיות יותר. 

3. להריוניות ואימהות: Umami

צילום: טלי דברת 9instyle

מהבלוג Umami של אירה חרקובסקי דותן, עולה המסקנה שבזמן ההיריון או אחרי הלידה, החיים נראים הרבה יותר טוב - תרתי משמע. בבלוג ניתן למצוא המלצות ללוקים שונים כגון רשימות MUST HAVE לפריטים שונים לכל תקופת ההיריון (או הריון הורמונלי במיוחד כפי שמציינת בעלת הבלוג). הערך המוסך שלצד כל האופנה יש התייחסות לחיי האימהות. היופי של הבלוג היא בכנות ובמתיקות שלו, שלא מתפשר על הסטייל, ומוכיח שוב, שנשים בהריון זה אכן הדבר הכי יפה שיש. 

4. Hedonistit: אופנה ונהנתנות כדרך חיים


 

הבלוג Hedonistit של תמר גולן, מיועד לכל מי שמאמינה שתכלית החיים היא בכל מה שגורם לנו הנאה, וממש לא מתביישת בזה. בבלוג תוכלו לשלב בין לבוש יוקרתי, לאאוטיפים לחופשה הבאה שלכן, עדכונים בטרנדים החמים וכלים שיעזרו לכן להיות כמה שיותר עדכניות, כמו טיפים ליצירת בלוג או אפילו מילון הפינטרסט הגדול. כי בשביל "ללבוש את החיים הטובים" לא צריכים רק מותגים מפוצצים, וגולן תלמד אתכן כיצד זה אפשרי. מה שבטוח זה שכל הסטייל והחיים הטובים בהחלט עוברים דרך הבלוג ועושים חשק לחיות את החיים האלה.

5. אופנה מקומית: תלתלים


מי שמחפשת "חברה טובה"  שמבינה גם באופנה, תלתלים, הבלוג של הילה בן חנוך לוי, יכול להיות החברה החדשה שלך - כזו שנמצאת הכי קרוב לבית. הבלוג מציג אופנה מקומית המתבססת על תמונות מחיי היום יום של האישה הישראלית. ניתן למצוא בו מלבד אופנה, גם הרהורים שונים, המלצות לפרטי לבוש ואקססוריז ועוד.  הבלוג מאופיין בכנות, עדינות וביתיות.

6. חמש שקל: יד שנייה, אופנתי וחברתי

אופנה בחמש שקל? ברור שכן. בבלוג הזה אפשר לראות סוף סוף אופנה ביד שנייה. הבלוג של נגה סדן, מציג ערכות לבוש לכל עונות השנה, בארץ או תוך כדי מסעות בעולם ואפילו מפרט שמות של חנויות יד שנייה במקומות שונים ברחבי הגלובוס. בבלוג יש הוכחה שפריטים יד שנייה זה ה-דבר הכי יפה שיש. שלא נדבר על הייחודיות והסטייל שאפשר למצוא רק בפריטי וינטג'. זה גם חברתי והכי אופנתי.


צילום: אסף שגיא

7. Eight30: לקרייריסטיות


צילום: נמרוד קפלוטו

Eight30, הבלוג של כוכבית אקוניס, מצליח לפצח את השילוב בין עולמן של נשות הקריירה לבין הרצון לחיות את החיים הטובים, ולחוש אותם בכל אספקט בחיינו. החל מהעבודה ועד הבית. הבלוג, למעשה, משמש לאשת קריירה מרחב השראתי לקיום חיים מלאים בסטייל לצד העבודה. 

הבלוגרית בעצמה היא עו"ד ואשת קריירה עסוקה, כך שהיא יודעת על מה היא מדברת.  בבלוג יש מגוון לוקים שונים לכל דבר, החל מפגישת עסקים חשובה, אירועים ואפילו עד לחופשה - חשובה לא פחות. הבלוג יעניק לאשת הקריירה, העובדת מסביב לשעון, עדכונים על נסיעותיה של אקוניס לשבועות האופנה, מגמות בעולם הטיפוח ועוד. 

8. Ever Blue Pearls: לפאשיניסטות המקפידות על צניעות

בבלוג Ever Blue Pearls, מציגה רבקה זרביב למגוון לוקים שמשלבים בין טעם טוב לצניעות, ויכולים להוות השראה. "לאופנה אין חוקים ומגבלות, עם מעט תחכום וחשיבה יצירתית כל אחת יכולה להביע את הסטייל האישי שלה, ללא צורך בוויתור על עקרונות הצניעות" מסבירה זרביב. בלוג זה הוא ההוכחה לכך שאין גבול לדמיון, ועם יצירתיות ומקוריות אפשר לשמור על צניעות ועדיין להיות מאוד שיקית. מומלץ גם לנשים שלאו דווקא מגיעות מרקע דתי.  

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו